برسی مشخصات و ویژگی ردیاب خودرو ویگو GT800
نوشته شده توسط : ساسان

برسی مشخصات و ویژگی ردیاب خودرو ویگو GT800 :

ردیاب خودرو ویگو GT800 حرفه ای ترین ردیاب ماهواره ای شرکت ویگو میباشدردیاب خودرو ویگو GT800حرفه ای امکانات بسیاری پیشرفه ای را دارد ردیاب خودرو ویگو GT800 در دسته ردیاب های سیمی قرار گرفته و جهت کار حتما باید به سیستم سیمکشی خودرو متصل شود .این ردیاب ماهوره ای قابلیت نصب بر روی اکثر وسیله های نقلیه را دارد.ردیاب خودرو GT800 با امکاناتی که توسط تولید کننده آن ایجاد شده است میتواند گوی رقابت را از دیگر رقبای خود برباید این ردیاب در سریعترین زمان ممکن به سرور های ردیابی متصل میگردد و با استفاده از سنسور های جی پی اس که دارد نسبت به ردیابی دقیق خودرو اقدام میکند.
ردیاب خودرو ویگو GT800 با استفاده از حافظه اخلی 64 مگابایتی ، هنگام قطع ارتباط با سرور،اطلاعات را ذخیره میکند و هنگامی ارتباط با سرور برقرار شد اطلاعات ذخیره شده را به سرور ارسال میکند.بنابراین نقطه از دست رفته ای در این ردیاب نخواهید داشت.
 
 

لینک پیشنهادی :لیست قیمت ردیاب خودرو

 

ویژگی های شاخص ردیاب خودرو ویگو GT800 :

سنسور مخصوص درب ها :
 
جی پی اس خودرو ویگو GT800 سنسور مخصوص برای درب خودرو را دارد و با نصب این سنسور در صورتی که درب خودرو باز شود با ارسال آلارم و تماس اطلاع رسانی میکند.خرید دوربین مخفی
 
تشخیص درب باز

 

هشدار دستکاری :

در صورتی که شما این ردیاب خودرو را بر روی خودرویتان نصب کرده باشید و کسی قصد جدا کردن و دستکاری این ردیاب را داشته باشد ردیاب با ارسال پیامک و برقراری تماس هر گونه دستکاری را اطلاع رسانی میکند و سریعا آخرین لوکیشن را برای مدیر دستگاه پیامک میکند.
 
 

لینک پیشنهادی :دوربین خودرو

 
 
دکمه اضطراری :

ردیاب خودرو ویگو GT800 دکمه اضطراری دارد و با فعال کردن این آپشن در ردیاب شما در صورتی که در خودریتان احساس خطر کنید میتوانید با فشردن دکمه اضطراری ردیاب خودرو ویگو GT800 با شماره های تعریف شده تماس گرفته و وضعیت اضطراری را اعلام و لوکیشن را برای شماره های تعریف شده ارسال میکند.دستگاه شنود

 

لینک پیشنهادی :دوربین مداربسته کوچک

 

 
دارای دکمه اضطراری

مقاوم در برابر آب و گرد غبار :

ردیاب خودرو GT800 بدنه ای مقاوم در برابر پاشیده شدن آب دارد در صورتی که این ردیاب در معرض پاشیده شدن آب قرار بگیرد نیازی به نگرانی نداشته و میتواند روشن مانده و کار کند.

 

لینک پیشنهادی :لیست ردیاب ویگو

 
مقاوم در برابر آب و گرد غبار

بدون محدودیت نصب :

ردیاب خودرو ویگو GT800 را میتوان بر روی تمامی وسیله های نقلیه مانند اتوبوس،کامیون،موتور سیکلت و خودرو سواری که ولتاژ کاری آن ها 9 تا 36 ولت است نصب کرد.

 
قابلیت نصب بر روی اکثر خودرو ها و وسیله های نقلیه

پخش آژیر :

اگر خودرو شما در پارکینگ های بزرگ و یا جایی پارک کرده اید و نمیتوانید آن را پیدا کنید با ارسال پیامک به ردیاب #find برای ردیاب ماشین شما شروع به بوغ زدن میکند و به راحتی میتوانید خودرویتان را پیدا کنید.ردیاب خودرو GT800

 

لینک پیشنهادی :ردیاب دیاگی ویگو OB22D

 
پیدا کردن خودرو با ارسال پیامک

خاموش کردن از راه دور :

یکی از قابلیت های ویژه در ردیاب خودرو ویگو GT800 خاموش کردن خودرو از راه دور است در صورتی که شخصی خودروی شما را به سرقت برده باشد شما به راحتی میتوانید با ارسال پیامک به ردیاب ،بنزین و برق خودریتان را قطع کرده و سریعا ماشینتان را پبدا و پس بگیرید.

 
خاموش کردن خودرو از راه دور

موقعیت یابی دوگانه :

ردیاب خودرو ویگو GT800 قادر به ردیابی و مکان یابی در مکان هایی که آنتن جی پی اس وجود ندارد را نیز دارد که یکی از ویژگی های شاخص در این ردیاب به شمار میرود.ردیاب خودرو GT800
 
 
موقعیت یابی دوگانه GPS+AGPS

 

چیپست هوشمند MTK :

ردیاب خودرو ویگو GT800 با استفاده از چیست MTK خود توانایی دریافت سیگنال های بسیار ضعیف را دارد و میتواند در بسیاری از مکان هایی که دیگر ردیاب ها توانایی کار کردن ندارند،ردیابی را انجام دهد.
 
 

لینک پیشنهادی : قیمت اندروید باکس

 
 
پردازنده قدرتمند
تعریف حصار جغرافیایی :
میتوانید برای ردیاب خودرو ویگو GT800 از طریق نرم فزار چندین نقطه تعریف کرد و در صورتی که خودروی شما از منطقه تعریف شده خارج شود سریعا پیام هشدار برای شما ارسال و وضعیت خودرو اطلاع رسانی میکند.

دوربین مداربسته خورشیدی

قیمت دوربین مداربسته خورشیدی

دوربین خورشیدی

دوربین سیم کارت خور خورشیدی

انواع دوربین خورشیدی

دوربنی مداربسته سیم کارت خور

دوربین سیمکارتی

انواع دوربین مداربسته سیمکارتی

دوربین مداربسته مخفی

دوربین کوچک

خرید دوربین مخفی

قیمت دوربین مخفی

دوربین مداربسته کوچک

دوربین شلنگی

دوربین لامپی چرخشی

مالکد

نهصد

ریست پسورد

شکستن رمز دوربین

 
قابلیت تعریف حصار جغرافیایی
برسی ردیاب :
جی پی اس GT800 وزن و ابعاد کوچکی دارد و به راحتی میتوان این ردیاب را داخل خودرو نصب کرد بدون اینکه فضای داخلی کابین را اشغال کند.
 
 

لینک پیشنهادی : دستگاه شنود یاب و دوربین یاب 

 

 
 
سوالات متداول :
 




:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 فروردين 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: