دوربین برای باغ
نوشته شده توسط : ساسان

 
دوربین های امنیتی مناسب را انتخاب کنید
اولین کاری که می خواهید انجام دهید این است که یک سیستم دوربین بی سیم در فضای باز پیدا کنید که با نیازهای شما سازگار باشد. بسته به منطقه ای که می خواهید نظارت را تنظیم کنید، یک دوربین یا چندین دوربین می خواهید. اگر باغ شما نسبتاً کوچک است، می‌توانید با یک دوربین در فاصله‌ای که به شما امکان می‌دهد کل باغ را ببینید، دور شوید.
شما همچنین می خواهید استحکام سطح نصب را در نظر بگیرید. اگر دوربینی با پایه یا سه پایه انتخاب می کنید، باید قدرت باد و سایر اجزا را در نظر بگیرید. اگر دوربین شما روی یک سطح نصب می شود، باید توانایی سطح برای تحمل وزن دوربین را در نظر بگیرید.
فروش انواع دوربین مداربسته سیم کارت خور چرخشی با کمترین قیمت در وب سایت مالکد
اکثر دوربین‌ها معمولاً سبک وزن هستند، اما سطحی مانند دیوار آجری، نگه‌داری قوی‌تر و پشتیبانی بهتری در برابر جدا شدن احتمالی ایجاد می‌کند.
دوربینی با دید در شب نیز برای تنظیمات در نور کم مفید است و نیازی به روشن نگه داشتن نور ندارید (که می تواند حیوان را منصرف کند)
 
 
منتظر باشید تا مزاحمان خود را نشان دهند
هنگامی که سیستمی را پیدا کردید که برای شما کار می کند و آن را نصب کردید، گام بعدی این است که صبر کنید. اگر آلودگی شما به اندازه کافی شدید باشد، احتمالاً بلافاصله پس از راه اندازی سیستم دوربین امنیتی در فضای باز، مقصر خود را دستگیر خواهید کرد. اکنون که می دانید چه چیزی (یا چه کسی) در باغ شما ظاهر ناخواسته ایجاد می کند، می توانید برای خلاص شدن از شر آنها اقداماتی انجام دهید. به عنوان مثال، اگر یک آهو در باغ شما چرت و پرت می کند، می توانید از اسپری دافع آهو استفاده کنید.
فروش انواع دوربین خورشیدی برای باغ و ویلا با نازلترین قیمت در فروشگاه اینترنتی مالکد
رشد باغ خود را تماشا کنید!
هنگامی که مجرم چهارپای خود را دستگیر کردید و اقداماتی را برای متوقف کردن آنها انجام دادید، می توانید شکوفایی باغ خود را در آرامش تماشا کنید. نه تنها این، بلکه برای دفعه بعدی که یک موجود ناخواسته کار سخت شما را تهدید می کند، یک سیستم امنیتی در اختیار خواهید داشت.
سیستم‌های دوربین‌های بی‌سیم در فضای باز نه تنها برای عاری از آفت باغ شما مفید هستند، بلکه برای جلوگیری از سرقت اموال شما نیز مفید هستند. سوله ها و سایر مناطقی که ابزار و تجهیزات گران قیمت را در آن نگهداری می کنید اغلب مورد هدف سارقان قرار می گیرند. هر 15 ثانیه یک دزدی در سراسر ایالات متحده رخ می دهد، اما یک سیستم دوربین امنیتی خانه می تواند به محافظت از خانه شما کمک کند.
 
 




:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: