دوربین برای باغ ویلا
نوشته شده توسط : ساسان

 
در همین حال، بسیاری از هتل‌ها شروع به استفاده از ضبط‌های دوربین برای مقاصد دیگر نیز می‌کنند، مانند آموزش کارکنان. بدین ترتیب می توان اطمینان حاصل کرد که کارکنان هتل همیشه دوستانه و متعهد به مشتریان رفتار می کنند و به مقررات صادر شده توسط مدیریت پایبند هستند. سیستم ویدئویی همچنین می تواند به بهینه سازی رویه های عملیاتی کمک کند.
از طریق نظارت بر مکان‌های مهم عصبی مانند اتاق‌های خنک‌کننده یا اتاق‌های ذخیره‌سازی و همچنین جاده‌های دسترسی می‌توان سفارش‌های تکراری به موقع و مدیریت کارآمد تحویل را فراهم کرد. یک سیستم نظارت دوربین مداربسته/IP متصل می‌تواند به‌ویژه برای مجتمع‌های هتلی بزرگ‌تر ارزشمند باشد، زیرا آن‌ها اغلب دارای امکانات جلسه و کنفرانس یا حتی مناطق تفریحی وابسته با لباس‌های خرید و سایت‌های سرگرمی هستند.
 
 
در چنین مواردی سیستم نظارت دوربین مدار بسته/IP می تواند همکاری و هماهنگی بین امکانات مختلف را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.
جهت خرید و اطلاع از قیمتدوربین مداربسته برای ویلا،باغ،هتل به فروشگاه اینترنتی مالکد مراجعه کنید مالکد مرجع تخصص فروش تجهیزات نظارتی و امنیتی میباشد.
مزایای دوربین های امنیتی هتل

 

پیشگیری از سرقت
دوربین های نظارتی هتل به جلوگیری از ورود مزاحمان احتمالی به ملک شما کمک می کند و به جلوگیری از ورود متجاوزان به مناطق انحصاری هتل مانند سالن های ورزشی و استخرها، دوربین خودرو هوشمند ارزان جایی که معمولا سرقت رخ می دهد، کمک می کند. دوربین های امنیتی در اتاق های نگهداری و ذخیره سازی به جلوگیری از سرقت احتمالی کارکنان کمک می کند.

 

امنیت هتل
دوربین های امنیتی هتل به شما کمک می کند تا بازدیدکنندگان، مهمانان و کارکنان خود را از جرم و دزدی در امان نگه دارید و به شما کمک می کند بازدیدکنندگان ملک خود را ردیابی کنید و از سرقت جلوگیری کنید.

 

رقابت
همه مهمانان می خواهند هنگام اقامت در هتل شما احساس امنیت کنند. سیستم های دوربین مدار بسته هتل علاوه بر تامین امنیت، آرامش خاطر را در هنگام اقامت در هتل به مهمانان شما ارائه می دهد. این به افزایش تجارت مجدد و حفظ مزیت رقابتی در بازار هتل کمک می کند.
مانیتورینگ از راه دور
HD NVR (ضبط‌کننده‌های ویدیوی شبکه) یا DVR (ضبط‌کننده‌های ویدیوی دیجیتال) به شما امکان می‌دهند دوربین‌های خود را تقریباً از هر نقطه جهان نظارت و مشاهده کنید. این سیستم‌های جدیدتر به شما این امکان را می‌دهند که از رایانه شخصی، مک، آیفون یا دستگاه اندرویدی برای نظارت بر ویدیوهای زنده یا ضبط‌شده در هر زمان و بدون حضور فیزیکی در محل استفاده کنید.

 

انعطاف پذیری
با راه حل های MegaSatCom، هتل ها به طور ایده آل برای آینده مجهز شده اند زیرا سیستم ها از نظر طراحی مدولار هستند. انعطاف پذیری بالای این روش امکان توسعه آسان و ساده را فراهم می کند.

 

امنیت گسسته
علاوه بر عملکرد قابل اعتماد، بسیاری از هتل ها تاکید ویژه ای بر دوربین هایی دارند که می توانند با احتیاط نصب شوند تا فضای محل آنها را مختل نکنند. دوربین ها از طریق فناوری نوآورانه خود تصاویر واضح، با کنتراست بالا و رنگ واقعی را حتی در شرایط نوری دشوار ارائه می دهند.

 

آینده در نظارت تصویری در هتل ها در حال حاضر اینجاست.
دوربین‌های IP Pan-Tilt-Zoom (PTZ) در نوار هتل، دوربین‌های مگاپیکسلی در پذیرش و نظارت بر وجه نقد، و دوربین‌های شبکه HDTV که ورودی اصلی را پوشش می‌دهند، روندهای این صنعت هستند.
پیاده‌روی‌های امنیتی مجازی با آی‌پد یا تلفن هوشمند جایگزین سیستم‌های دوربین آنالوگ و روش‌های امنیتی متعارف می‌شوند. با فناوری IP، هر دوربینی را می توان از راه دور از هر نقطه در شبکه کنترل کرد.

 

تبدیل سیستم دوربین مداربسته ضبط غیرفعال به یک ایستگاه نظارت فعال
فناوری دیجیتال هوشمند می تواند عملیات امنیتی هتل را به طرق مختلف پشتیبانی کند. تشخیص حرکت ویدئویی داخلی و مدیریت زنگ هشدار سطح امنیت را افزایش می دهد. مقدار زیاد مطالب ضبط شده به این معنی است که نمی توان همه آنها را تماشا یا بازبینی کرد. دوبین بیسیم چرخشی رویکرد جدیدی برای مقابله با چالش های آینده مورد نیاز است.
فناوری به جایی رسیده است که سیستم اکنون می تواند به تنهایی تصمیم بگیرد که چه زمانی دنباله های ویدیویی و هشدارها را به iPad ارسال کند. این کمک بزرگی است، مخصوصاً برای شیفت های شب. برای مثال، سیستم‌های هشدار دستکاری و تشخیص صدا، از AXIS، می‌توانند یک ویژگی افزودنی جالب باشند.
در این دوره انتقال از فناوری آنالوگ به فناوری IP، برخی از ارائه دهندگان پیشرو سیستم فناوری ترکیبی را ارائه می دهند که در آن سیستم دوربین موجود هنوز می تواند استفاده شود تا زمانی که باید جایگزین شود. طول عمر سیستم های دوربین مداربسته مدرن معمولاً 5 سال است و نباید بیش از حد طولانی شود. در هتل ها سیستم های دوربین مدار بسته اغلب برای مدت زمان طولانی تری استفاده می شود. سیستم های دوربین 8 تا 10 ساله هنوز سر جای خود هستند و حتی گاهی اوقات دیگر ضبط نمی کنند. استفاده از دوربین های ساختگی نیز همچنان رایج است.

 

چگونه این فناوری جدید از عملیات هتل پشتیبانی می کند
سناریوی زیر باید آشنا به نظر برسد. آخر شب است و نگهبان در لابی مشغول خدمت است. او را فرا می خوانند تا حین تحویل لباس ها مراقب محل بارگیری باشد. با فناوری جدید او می تواند هر دو را انجام دهد. نگهبان همچنین می تواند مناطق دیگر را از راه دور تماشا کند.
با یک iPad یا یک تلفن هوشمند او می تواند هر دو خروجی را به طور همزمان تماشا کند و در صورت نیاز می تواند عمل کند. این امر در دراز مدت باعث صرفه جویی در پول می شود و به هتل ها اجازه می دهد تا انعطاف پذیرتر باشند.
نمونه دیگری که موفقیت آمیز بودن آن ثابت شده است، استفاده از نظارت مجازی در طول پیاده روی های امنیتی فیزیکی است. نگهبانان نمی توانند همیشه همه جا باشند. این آنها و مفهوم امنیتی را آسیب پذیر می کند. در حال حاضر، در حالی که




:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: